Autor Tema: Markets.com ili Serbiatrading.rs  (Pročitano 42985 puta)

Van mreže ivus

  • Newbie+
  • *
  • Poruke: 1
  • Karma: 0
    • Pogledaj profil
Markets.com ili Serbiatrading.rs
« poslato: 15.05.2012, 15:38:27 »
Postovani,
s obzirom na to da sam apsolutni pocetnik u online tradingu da li neko moze da mi pomogne u vezi sa informacijama za firmu Markets.com i njihove srpske varijante Serbiatrading.rs.

Ponudili su mi da trgujem preko njihove online platforme, te bi mi trebala neka pojasnjenja.

Da li su i koliko pouzdani, da li se radi o prevari ili ne, i da li su ok za online poslovanje?

Hvala unapred,
Ivus

Van mreže xomep

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 173
  • Karma: 26
    • Pogledaj profil
Odg: Markets.com ili Serbiatrading.rs
« Odgovor #1 poslato: 15.05.2012, 20:54:39 »
Postovani,
s obzirom na to da sam apsolutni pocetnik u online tradingu da li neko moze da mi pomogne u vezi sa informacijama za firmu Markets.com i njihove srpske varijante Serbiatrading.rs.

Ponudili su mi da trgujem preko njihove online platforme, te bi mi trebala neka pojasnjenja.

Da li su i koliko pouzdani, da li se radi o prevari ili ne, i da li su ok za online poslovanje?

Hvala unapred,
Ivus


  koliko sam  video ,oni su samo ib  za markets .com shto bi ynachilo da  od svih koji preko tog sajta otvore rachun kod markets-a oni  uyimaju jedan deo.. shto  nije nikakv problem , neko je trebao i toga da se seti, yar ne..
 nisam  trgovao  preko markets-a ali uvek gledam  forexpeacearmy gde  nisma nashao puno dobrih ocena nayhalost
http://www.forexpeacearmy.com/public/review/www.markets.com

Van mreže mirko59

  • Poruke: 3
  • Karma: 0
    • Pogledaj profil
Odg: Markets.com ili Serbiatrading.rs
« Odgovor #2 poslato: 19.05.2012, 17:52:55 »
 Da li je neko sa ovog foruma poceo da radi sa njima ili ako ima bilo kakva saznanja neka napise. Na osnovu onoga sto se moze naci na njihovom sajtu  deluje jako ozbiljno ali.....

Van mreže soros

  • Newbie+
  • *
  • Poruke: 1
  • Karma: 0